zondag 20 maart 2011

vossenswap maart ...

english in green...






littleZ
heeft haar pakje ontvangen , dus tijd voor de onthullingen... voor de nieuwsgierigen ;-),de woorden waren : lekker geurtje, kleurrijk, jonge dieren, tuin...

littleZ recieved her package ( link above) so I can show you what I made...and curious about the words ? good smelling, young animals, garden, colorful...



omdat ze gek is op vosjes maakte ik dit leuke vosje voor jonge dieren, ik maakte een olietje van zoete amandelolie met palmerosa, amber en lavendel en gaf een zeepje van Dille en Kamille voor lekker geurtje, ik haakte twee pannenlappen of pannenonderzetters voor kleurrijk en voor de tuin gaf ik kleine potjes met zaadjes...

she likes foxes, so I made this little one for young animals, for good smelling I made an oil and give her a soap of Dille and Kamille, I crochet this panholders for colorful and give some herbs and pots to plant in for garden...

en eigenlijk heb ik nog van alles te doen...maar ik heb al dagen barstende hoofdpijn en ben zo stijf als een plank... dus gewoon maar even genieten van de heerlijke lentelucht...

and there 're so much things waiting to be done, but I have a terrible headache the last days and pain in my back... so time to enjoy simply this beautiful day ...

2 opmerkingen:

  1. littleZ moet wel heel blij geweest zijn toen ze het pakje opendeed.
    ik wens jou snelle beterschap zodat je ten volle van de lente kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen