woensdag 30 maart 2011

spoil and been spoiled...


english in green...


gisteren was het hier echt verwendag hoor... er lag nog een pakje te wachten op Iva van tante tuut en tevens kwam van haar de cd die ik won bij haar give away...en er kwam voor mij ook nog de vossenswap van maart toe en zelf kreeg ik een bedankje voor de verwen je partner swap die ik maandag verstuurde ... heerlijk al die spullen...ik voel me de koning te rijk !! laat me jullie meenemen doorheen al dat leuks!


yesterday it was spoiling day... for me and little Iva... there was still the package of tante tuut (link above) for little Iva and also I recieved the cd that I won ... and then came also the awsome package of the 'vossenswap maart'... and I recieved also a thank you note for what I've sent for the 'spoil your partner swap'... let me show you all the things and I hope you can feel how I felt myself 'a lucky bird' ... ;-)





diegene die naar mij zou zenden was mazzeltje ... en ik werd echt verwend !!... ik kreeg deze leuke theedoos... ja ik had dus echt mazzel !! :-))


mazzeltje (link above) was the one who spoild me a lot !!...one of the things was this cute box for tea...






en dan het prachtige amigurumi schaapje ...ik ben er echt aan verknocht ...ziet er fantastisch uit !


and the beautiful amigurumi sheep... wow ...it's so lovely that I would that just keeping it for myself ;-)







en dan dit prachtige potlodentasje ...er zitten oplostheetjes in in allerlei smaakjes maar ik ga het zeker gebruiken voor mijn kalligrafiepennen...


and there was also the pencil bag, now filled with tea...but I 'll use it for my calligraphy pen...






en dit zakje was de oorzaak dat de doos zo zalig geurde toen ik ze opende ...komt in mijn lingerieschuifje ;-)


and this little bag gives the package when I opened, a delicious smell... I'll put it in my lingerie drawer ;-)




en in Iva haar pakje zat een heel leuk gevilt tasje ...



and little Iva recieved a very cute felted little bag...





en in het tasje zat een klein amigurumi schildpadje... hij is reeds gepromoveerd tot slaapgenootje en het tasje is zijn bedje ...



and in that bag there was an amigurumi turtle... she promoted it to her sleeping buddy...





en dit was wat ik stuurde naar de 'verwen je partner swap' de bedoeling was dat je iets maakte voor de levenspartner van je swappartner... Richard maakt prachtige houten meubelen...en daarvoor maakt hij vaak schetsjes en ontwerpen...dus ik dacht aan een klein schetsboekje en een bewaarmap voor de ontwerpen...


and this is what I made for Richard (link above) the partner of my swap... we must spoild the partner of the lady ... he makes wonderful furniture and so I made a scrapbook and a map...




dit zijn de resultaatjes...en gelukkig vond hij het mooi...want het was toch even spannend afwachtend ...





the scrapbook...






lieve allemaal heel erg bedankt om onze dag zo leuk te kleuren !!


lovely people ...thank you so much to color our day so beautiful !!


8 opmerkingen:

  1. O ... wat een prachtige dingen allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een topdag! zoveel mooie en leuke dingen. maar het allerheerlijkt is toch Iva - wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superschone dag:) dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You surely recieved lovely things- and Iva, too- so sweet the little bag, and turtle.
    Your books for Richard- looks beautifull, and the notebook,too.
    xo,Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat gezellig al die verwen dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende "bofkont" ben je toch. Dit is echt genieten om te zien hoe blij je bent. Hugzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi allemaal!
    Kijk even op m'n blog, ik heb je de "liebster blog" gegeven!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen