zaterdag 26 maart 2011

not only to pray but also to do ...

english in green...





Omstebeurten en Kimminita organiseren beide iets voor een goed doel... Omstebeurten zamelt zelfgemaakte kaarten of kunstwerkjes in om voor Japan verkocht te worden in Tokyo en Kimminita om jurkes naar Ughanda te sturen


Omstebeurten en Kimminita organised both a project to help others... the first for Japan and te second for Ughanda...




en hoewel ik alle dingen van licht sturen en mediteren ondersteun...( ik kreeg deze handen bij de laatste Ostara viering en laat daar nu al mijn lichtjes voor iedereen waar dan ook in branden)... heb ik ook vaak het gevoel dat we iets concreter moeten kunnen doen ook... dus vandaar mijn bijdragen aan deze projecten...




and even I support al project to sending light and energy... I had the feeling that I also want to do something ...





ik maakte deze kaart voor Japan...


I made this card for Japan...







en van een kussensloopje dat ik jaren koesterde omdat ik het kocht bij het eerste éénpersoonsbedje van mijn oudste zoon, dus het moet zo ongeveer een jaar of 25 zijn ;-)...vond ik dit toch wel een gelegenheid om het te gebruiken... het was ook de eerste keer dat ik een biaslintje stikte , dus het is niet helemaal perfect , maar met veel liefde gegeven en gemaakt ... U kan ook nog iets doen !


and of a old pilowcase I made this little dress...the pilowcase is of the first single bed my oldest get , so I guess it's at least 25 years old ...I always carry it , but I found this a good occasion to use it ... You can also do something !

5 opmerkingen:

  1. mooie werkskes zelle! maar 't zijn wel dingens om gemaakt te worden door creatievelingen. En daar mijn creatieve creaties dateren van jaaaáren terug, heb ik dat naaien niet meer zo in de vingers... En voorlopig ook niet erg veel moed om er terug eens mee te beginnen, alhoewel ik ergens diep vanachter in mijn kast nog altijd wat stofkes liggen heb!
    Voor alle moedigen: nen dikke welgemeende 'chapeau'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief jurkje - en vooral de positieve gedachten die meegestikt werden zijn heel mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie initiatieven, ga volgende week eens rondneuzen op de blogs en zien wat ik kan maken. jij hebt in elk geval al zo'n mooie spullen klaar: heerlijk:) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend bijzonder dat je het sloopje van je zoon hiervoor hebt gebruikt!
    Een geweldig initatief!

    Fijne zonnige zondag, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen