dinsdag 1 maart 2011

flickr fav

english in green...




1.viamoi
2.cubagallery
3.ramkarthiblogger
4.lazarslavkovic

Mitsy´s thema was ´dreams´ ...waarbij ik me afvroeg of het gaat om wat we dromen of wat onze dromen zijn...
ik droom weinig en dat komt volgens mij omdat ik nooit lang na elkaar slaap...vier uur is al veel , het laatste jaar één tot twee uur en dan denk ik ook, ik kan het me niet meer altijd herinneren... ik heb destijds veel rond mijn dromen gewerkt en toen ik er heel intensief mee bezig was , zijn me de volgende dingen opgevallen :
* ik droom in zwart/wit en in kleur
* ik droom om dingen te verwerken, zo ook vaak hele stukken uit vorige levens
* mijn dromen geven vaak richting in mijn leven
* ik ben heel vaak op een plek waar ik mijn batterijen kan opladen

en waar droom ik van (in de zin van wat zou ik graag verwezenlijkt zien)
* dat ik steeds me mag blijven verwonderen als een kind
* dat alle kinderen, kind mogen zijn
* dat we de natuur zo goed mogelijk in stand houden
* dat er zachtheid en vriendelijkheid voor elkaar is in deze wereld

the theme was dreaming...so I thougt two things...what looks my dreams like and what I'm dreaming about in life...
I don't dream much because I don't sleep long enough in one time and also I can't remember sometimes what I dream...
but what I know is :
* I dream in color and black/white
* dreams give offen direction in my life
* I see in my dreams pieces of past lifes
* I'm very offen on places which give energy

what would be nice to see realizing in this world ?
* that I can still see and feels the things as a child
* that all childeren can be a child
* that we carry nature
* that there'll be kindness


more on Mitsy's blog... I wish you a dreamy day ;-)

7 opmerkingen:

  1. Hoi, weet je toevallig al of je pakketje aan is gekomen? Zou het zo zonde vinden als ie kwijt is?
    gr Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb eigenlijk nooit zó nagedacht over mijn dromen. Maar ik zal jouw lijstje eens bij mijn nachtelijke uitspattingen houden, ik droom namelijk heel veel! Zien wat er uit komt. knufzz....Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan mijn dromen bijna nooit herinneren....soms... later op de dag, ruik of zie ik iets, waardoor ik me opeens een stukje van een droom herinner.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great vizualization of an abstract theme. Wish you a happy week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie woorden bij wonderschone plaatjes, mooge al je dromen uitkomen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great collage... love the first picture!
    I just thought about my dreams for the future... but also night dreams is so inspiring!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I can't remember my dreams usually and I don't think I dream often.
    It's interesting to see how you dream! LOL
    I think your dreams for the world are super! :)

    BeantwoordenVerwijderen