dinsdag 15 maart 2011

last days it was a little bit of everything...

english in green...







ja de lente is er en in Leiden stonden er honderden krokusjes ...

yes spring is in town... and all those crocuses make me happy ...



en natuurlijk was ik met van alles bezig... maar ik kan nog niet te veel showen... de dame tussen de paarse bloemen is de verpakking van mijn vossenswap van maart ...ik toon het jullie later op de week, als ik weet dat hij aangekomen is ... het lampje maakte ik als een geschenkje voor de housewarming van Robert en Marieke die zijn gaan samen wonen... wat een leuk huis hebben die, met nog authentieke glas in lood ramen... de boeken tikte ik weer op de kop in de bib en de zijden kralen maakte ik uit lapjes zijde die ik kreeg van een vriendin...



and of course I did a lot of things... but it.s a little bit early to show the pics... the lady between the purple flowers is the package for my swap partner of the ´vossenjacht ´of march (I´ll show you when it´s arrived)... the lamp I made for Robert and Mariekes housewarming, they have such a lovely home with authentic stained glass windows... de books a find for a few euro in the library... and I made the beads of pieces of silk I've got of a friend ...



en dit is het lampje terwijl het brandt ...het is moeilijk te weergeven op de foto, maar ik gebruikte twee heel mooie soorten handgeschept papier : een donkerbruine en dan een okerachtige die meer geperkamenteert lijkt ... en het resultaat is een heel sfeervol licht...


and this's the lamp while lit... the picture is not that good , but I hope you have an impression... I used for the lamp two different handmade papers , one dark brown and the other ocher and it looks like parchement... the result is a warm light ...




5 opmerkingen:

  1. de lamp is heel bijzonder geworden. mooi licht voor een lenteavond ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke dingen weer gedaan zo te zien en met succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi al die krokussen, die zijn een echte voorbode van de lente!
    Ook niet stilgezeten zie ik :-) Fantastische lamp, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkige vrienden die zo'n mooi kado krijgen. Zal een warme sfeer geven in het nieuwe huis. Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen