maandag 14 maart 2011

monday moodboard...

english in green...




na een fijn weekend (waar ik later op de dag nog over blog)...terug naar Gent en met
een hoofd vol plannen de nieuwe week tegemoet ... mijn gedachten dwalen zeker af en toe richting Japan en andere stukjes van onze moeder Aarde en ik geloof dat het woord 'vriendelijkheid' steeds meer betekenis voor me krijgt ...laten we vriendelijk zijn voor elkaar en voor de Aarde...ik hoop op wat zon en warmere temperatuurtjes... wens jullie allen een creatieve week zonder te veel zorgen...


after a good weekend (I'll blog later about it)...I'm going back to Ghent ... full of new plans I start this new week...surely my thoughts will be there in Japan and other pieces of mother Earth... and the word 'kindness' gets more and more importance for me ... let us be kind for each other and mother Earth ! ... I wish you all a week full of creativity and with less sorrow...


more on greets blog

15 opmerkingen:

  1. en al dat blauw in je moodboard doet mij dromen van een mooie blauwe lucht zonder
    wolkjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is such a amazing Beauty!!!
    Thank you very much and
    I wish you a fantastic Week,
    with lots of SUN :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja CriCri, de kracht van water is eindeloos.....
    See you at Gary Reef;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. absolutely georgeous!! These blues are stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe natuur zo mooi, maar ook zo verwoestend kan zijn....

    geniet van de komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met Japan in het achterhoofd wordt die blauwe golf toch angstaanjagend ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk, vriendelijkheid geneest! Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie monday moods, met vriendelijkheid bereik je een hele hoop, maar het hele gebeuren in japan is angstaanjagend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful moodboard... I've currently always that woodcut wave seen in Japanese traditional art so often in mind. Waves are beautiful, if they can be stopped or stop by themselves.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful moodboard!
    Have a wonderful and creative week with a lot of positive energy and hope!

    BeantwoordenVerwijderen