vrijdag 25 maart 2011

sewing and knitting for little Iva...

english in green...




een poosje geleden kocht ik in Leiden op de markt een lapje tricot, met de bedoeling er een jurkje voor Iva voor te maken... nu heb ik geen naaiervaring , dus het is allemaal wat experimenteren en hopen dat het resultaat leuk genoeg is om te dragen... dus ging ik deze week aan de slag en uiteindelijk heb ik een leuk zomerjurkje voor kleine Iva... ;-)


a while ago I bought on the market in Leiden a few jersey to sew a little dress for Iva... I haven't experience in sewing so it's a little bit experimenting and much hope that the result will be cute enough to wear... so this week , I tryed out this little summer dress...



ik ben best tevreden met het resultaat...


I'm glad with the result of my first dress...




en met nog wat bolletjes half katoenen garen die ik liggen had , wil ik dit vestje breien...tenslotte kan ons belgisch weertje ook iets frisser zijn...


and with some half cotton yarn that I found in my closet, I'll knit this little cardigan... at least we don't have only summerdays in Belgium... ;-)


10 opmerkingen:

  1. wowzer! wat een prachtig jurkje, het zal haar vast ontzettend leuk staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan ! Ze zal schitteren met zo'n mooi ensemble met liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo'n lekker meidje in leuke jurkjes te laten paraderen. Kun je trots op zijn!! Heel mooi gemaakt! Knufzz..Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sjieke dingens!!! da ziet er echt professioneel uit! dit wordt vast en zeker dochterlief's lievelingsjurkje! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een zoeteke is iva
    en je jurk is prachtig gelukt. ik maakte deze week ook een jurkje voor mijn kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen ervaring en dan zo'n jurkje maken? Petje af! Laat je het vestje ook zien als het klaar is? Erg leuk voor de kleine meid allebei.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your little girls dress, is very sweet, and lovely.
    Beautifull start-
    xo,Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig jurkje heb je gemaakt voor kleine meid. Het zal haar heel lief staan, denk ik. Veel plezier met het maken van het vestje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen