woensdag 16 maart 2011

cherry blossoms...

english in green...




ik had hem al een poosje liggen ... en gisteren kwam het er van om hem te bekijken... de film heeft me op veel vlakken geraakt... hoe we elkaar soms inperken en hoe liefde ruimte laat ...
en dat we dingen soms maar begrijpen als het te laat is ...
voor wie hem nog niet zag , zeker een aanrader... hier enkele fragmenten...


a while ago I bought this dvd... and yesterday I took the time to look at it ... a wonderful movie ... touched me in many ways ... how we sometimes restict eachother and how love set things free... how we can understands things offen when it´s too late...
to those who did´nt seen it, difinitely recommended... you can see a few fragments on the link above ...

6 opmerkingen:

  1. ik bekeek zojuist de trailer via jouw link! ooit wil ik de film ook eens zien (misschien via de videotheek?), ziet er mooi uit! Prachtige beelden,en tevens een verhaal om bij na te denken over het leven, over relaties en over de natuur... Moet lukken dat je de film net nu bekeek, na de tragische en hallucinante gebeurtenissen in Japan! Prettige dag nog, groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg herkenbaar! Thankx...Knufzz.Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een prachtige film. Ga er zeker eens naar op zoek. Wel wrang nu met de gebeurtenissen in Japan in ons hoofd, he?
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die film moet ik zeker een bekijken. dank voor de tip.
    even japan zien zonder ellende ...
    ik hoop dat het de japanners gegeven is hun land ook weer zo kunnen zien ...

    BeantwoordenVerwijderen