woensdag 9 maart 2011

vossenswap februari...

english in green...






maandelijks is er een vossenswap...je krijgt een aantal woorden en rond die woorden verzin je vier dingen, waarvan minstens twee zelf gemaakt moeten zijn...



every month there´s the ´vossenswap´ ... you get a few words and around those words you send four items, at least two of them must be handmade...





de partner van wie ik zou ontvangen was anni-tas
...ik nam een kijkje in haar shopje en zag er deze leuke tas...ideaal als zomertas, dus vroeg ik haar of ze deze met mijn swap wou mee zenden...


the partner from who I recieved was anni-tas (link above) ... I saw in her shop this cute bag and ask her if she would send him together with my swap...





en kijk wat ze me allemaal zond... een kleiner tasje , geassorteerde aan mijn gekochte tas, een etuitje, een heel leuke boekenlegger en twee tricot stofjes, dat met die roze bloemen is echt mijn ding, ik ga al op zoek naar een patroontje ...

and look what she sent me... a little bag (in the same print of the bag I bought), a pochet, a pagemarker and tricot fabrics ( the one with the pink flowers's my favorite) ...I'm searching already a pattern for it ...






en dit is wat ik aan mijn partner zond ... een handgemaakt boekje met een wegenkaart als kaftje, een versierd doosje , een lapje katoen, een piramidetasje en rode en roze vintage knoopjes... het was leuk om te doen en te ontvangen ... nu alweer bezig aan de volgende ;-)

and this is what I sent to my partner... een handmade book, a little box, a little pyramid bag, cotton fabric and pink and red vintage buttons... it was nice to give and to recieve ...now I'm already working on the next... ;-)


7 opmerkingen:

  1. wat heerlijk allemaal.
    maar waarom heet het VOSSENswap?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ lheurebleue : geen idee ...de swap heet eigenlijk vossenjacht , misschien omdat je op jacht gaat naar dingen gelinkt aan woorden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat waren de woordjes ? Ben wel heel curieus hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, je wilde graag het patronenboekje met me ruilen. Stuur me maar even een mailtje met je adres hannie@lilalime.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik ben net zo curieus als Zsazsazsu naar die woorden :-) Leuk die vossenSwap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ zsazsazsu en tante tuut: de woorden voor februari waren : rood, valntijn, hout, stof, opruimen, atlas... ik maakte het boekje voor atlas, het piramidetasje voor opruimen, het versierde doosje voor hout en het lapje katoen voor stof en de knoopjes waren extra...

    BeantwoordenVerwijderen