dinsdag 22 maart 2011

leuke nieuwsjes...

english in green...






soms brengen kleine dingen kleur in je dag ...zoals het nieuws dat ik won met de give away van tante tuut
... een totale verrassing want ik ben niet gewoon van iets te winnen...maar ik zal er zeker van genieten en mijn oudste zoon zal er zeker van meegenieten, want die speelt en maakt zelf wat muziek...

sometimes little things color your day...so the news that I won the give away of tante tuut (link above)... a total surprise because normaly I'm not someone who wins such things...but I'll enjoy it for sure and I guess I'll be not the only one...my oldest son makes also a little music...









en mijn bohemian blue ooringen werden uitgekozen bij Etsy inde T voor Euroweek... :-)

my earrings were choose for the T for Euroweek by Etsy...:-)








en deze ring in 'eyes on Europe' bij Etsy
... genoeg dingen om te genieten dus !!

and my ring was featured in eyes on Europe... enough things to enjoy life !!


4 opmerkingen:

  1. Je valt dus dik in de prijzen deze week! Dat mag ook wel eens hé, heb je hard voor gewerkt en het krukt je zelfvertrouwen op! Dikke proficiat! En geniet nog maar wat na.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een dikke proficiat hoor ! Geniet er maar van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig! Je verdient het om eens een opsteker te krijgen. :D Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is je van harte gegund en wij genieten met je mee:)

    BeantwoordenVerwijderen