vrijdag 21 januari 2011

nieuwe aanwinst...

english in green...





tja het was even zoeken, maar nu ik steeds meer met papier en boekbinden bezig was, wou ik graag ook een 'echte' pers...uiteindelijk vond ik er eentje bij onze Nederlandse buren ... Flutro haalde hem op voor me en voor 30 euro werd ik de trotse bezitster van dit mooi houten exemplaar...

now that I do more experiments with paper and bookbinding, it was time to look after a real press... and after good search, I found one in the Netherlands...Flutro picked him up and now I'm the proud owner of this wooden one...



en de laatste dagen dus maar aan de slag met pulpes ...ik merk nu wel dat ik mijn komende pulpjes heel donker mag maken, want de kleuren verbleken veel door het drogen...

so the past days I was making paperpulps... I know now that the next time I may make my pulp much darker, because the colors bleach when the paper's dry...


en met vriendin Ellis ging ik aan de slag met woordjes, inkt en vormen...

and with my friend Ellis, we played with words, inks and shapes...




en dit pakje ging net richting Nederland...voor een blogleester die van papier houdt ... ik hoop dat ze er blij mee is ... :-)

and this package I've send to the Netherlands... for a reader from my blog who's in love with paper ... I hope she enjoy it ... :-)


3 opmerkingen:

  1. Leuke pers ! Je kunt helemaal je hartje ophalen aan dat papier hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow!!! dat ziet er spannend uit!
    gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, lijkt me super om ermee te werken en de prijs is acceptable. lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu kunt ge u helemaal laten gaan! En wij kunnen meegenieten van de vele mooie papiermaaksels van je! Joehoe!!!
    Prettig weekend en tot blogs.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen