zondag 23 januari 2011

Monday moodboard

english in green...



1. silkstory
2. bijunea
3. pasin
4. gilbea

deze week een aantal prettige en minder leuke dingen...onder de prettige het afwerken van mijn sjaalswap ... hier en hier zie je de voorbereidingen...

en voor de vervelende dingen ... ik denk dat ik me vast hou aan deze quote : beschouw vervelende mensen (dingen) als schuurpapier, ze polijsten je mooi glad !


this week funny and annoing things... working on my scarf swap :-) ...you can see on the links above the progress... and about the annoing things, I think I'll keep this quote in my mind : consider annoing people (things) as barn paper, them polish you beautiful...


more moodboards on greets blog

6 opmerkingen:

  1. very good quote ! Zal ik heel goed onthouden ! helemaal in de ban van zijde voor je mm, mooi !
    Veel sterkte voor de minder leuke kantten deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, van alle slechte dingen in je leven leer je, je wordt er rijper van, zolang je maar geniet van de mooie dingen. je laat ons ook nog meegenieten, SUPER!!
    lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijde, ik vind het heerlijk om op te vilten en ik verf mijn zijde met de rijkdom uit de natuur (wanneer ik er tijd voor heb tenminste). Ajuinschillen, notenbolsters, afrikaantjes, goudsbloem... Ik zou er eigenlijk meer mee willen doen. Eigenlijk wil ik twee levens, één voor de dagelijkse dingen en één waar ik kan doen wat ik maar wil :-) Ik blijf nog even dagdromen...
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wishing you a great week! In spite of annoying people!
    Lovely picks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amazing! the photos and atmosphere in your collection!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh no! I just realize, what you mean with English in green! :D sorry I visited your blog so many times, but never realized this. Your moodboard looks so Spanish... Would love to travel to Andaluz!

    BeantwoordenVerwijderen