zondag 30 januari 2011

monday moodboard...

english in green...


1. abushelandapeck
2. chooseyourmood
3. zsazsazsu
4. trendyknitting

ik speel een beetje buiten de regels, want 'abushelandapeck' is niet Europees... desalnietemin past ze perfect binnen het sfeertje van mijn moodboard...
ik geloof erin dat het leven, hoe onvriendelijk soms ook, ons niets aanbiedt wat we niet aankunnen... hoe diep ergens ook, maar we bezitten altijd de kracht om de weg te gaan... dus vertrouw op die kracht, spreek hem aan, ga er voor ...we zijn allemaal veel sterker dan we denken !! ik wens jullie een wonderschone week toe ;-)

I'm breaking a little bit the rules, because my number one isn't European... but she fits perfect in my moodboard...
I believe we all have the strenght to face what life gives us... how difficult it can be, but deep inside, maybe still unknow... but we have the force to go for it... so believe in that force, use it !!
I wish you all a wonderfull week ;-)

more player on greets blog...

8 opmerkingen:

  1. We´ve chosen the same color scheme!

    Have a nice week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onlangs zei een yogaleeraar tegen mijn man,"In ons lichaam schuilt er veel meer kracht dan we denken". En dat is ook zo want als we voor iets komen te staan, goed of mindergoed, dan slaan we er ons altijd door. Ik geloof ook wat we meemaken in ons leven hetgene is wat we zelf aankunnen.
    Prettige dag verder en geniet ervan!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I wish you a wonderful week too... What a perfect way to start for a new week.

    Thank you so much...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect mood :)
    Wishing you a wonderful week too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just lovely. Thanks for a reminder, we must believe in ourselves.
    Have a great week!

    xx
    minna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een beetje laat met de comment, maar toch gemeend hoor. Idd waarom eens niet buiten de lijntjes kleuren hé ! Moet kunnen !
    Ik wens je eveneens een hele fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen