zaterdag 1 januari 2011

happy new year...




picture from zombotron

Er zijn geen slechte dagen in deze 365 dagen. Er zijn alleen dagen waarop we minder kunnen dragen. Laat mij dan wensen dat er tussen al die mensen die je al het beste wensen wel iemand is die je dan zal vragen of hij dan de last wat mee mag dragen.... (Caroline Antkowiak)



vriendin Ellis stuurde me deze tekst ...en ik kan jullie alleen maar hetzelfde wensen...dat er een hand is wanneer die nodig mocht zijn...een hand om te troosten, te ondersteunen, op te monteren, je te leiden, een duwtje te geven... de dagen dat het je ontbreekt aan moed ... en zelf wens ik jullie allemaal een dosis vertrouwen, waardoor elke angst in het niet verdwijnt...want angst is wat ons belemmert in stappen te zetten in wat we echt willen...



my friend Ellis send me the wish that in the bad days I'll find someone to carry on for me... and I guess, that's what I wish for all of you... when life is not so kind for us...that there will be people who reach their hands... and from me ? I wish you all confidence so that any fear can't live in your heart... because fears keep us away from what we realy want...




en ik heb het niet zo op nieuwjaren en de feesten die daarbij horen ...
meestal werk ik op deze dagen en dat steeds met eeen goed gevoel , want er zijn heel wat mensen eenzaam tijdens die periode...maar ik hou wel van witte amaryllissen, lekkere wortel-kruidenkaassoep in oma's mooie terinne, kestkaaren en vuurflonkeltjes om een wens bij te doen... simpel maar verwarmt telkens weer mijn hart...



and I new year is not one of my favorite days...the past ten year I worked on those days and it felt good, because there're many people who feel lonely on such days... but I like at this time of the year : amaryllis, carrot herb cheese soup in the bowl of grandma and little fire sparkles ...like those simply things...

1 opmerking:

  1. Voor jou ook een gelukkig en gezond 2011 uiteraard, van alles alleen het allerbeste !

    BeantwoordenVerwijderen