woensdag 29 december 2010

look what the postman brought...


english in green...




gisteren kreeg ik mijn secret santa pakje... van een kerstman die weet dat ik van gedichten hou
en veel doosjes nodig heb om al die kleine knutselspullen op te bergen...

yesterday my secret santa package arrived... santa knows that I need a lot of boxes for all my materials...and of course that I like poetry...





in de doosjes zaten ook nog heerlijk geurende kaarsjes en theelichtjes...eerder om bij weg te dromen dan te lezen ;-) en koekjes en thee, heerlijk voor de komende avonden...

in the boxes I found little candles wich smell delicious... more for dreaming than for reading ;-)
and cookies and tea...good for those winter evenings...




en hierbij alvast een prachtig gedicht ....


hij die ik liefhad
hij die ik niet liefhad
en hij daartussenin
ze zijn roerloos thans
hun tekens uit mij
weggewist
hun vleugels slagen
nog in de lucht soms ijl
en een engel
noemt nog wel eens hun naam
een goede fui stuift
nog wel eens hun stem
van goudstof door mijn dromen
maar weg zijnze weg
als nooit geweest
dat is zeker
en roerloos slaapt de wind


Beatrijs Van Craenenbroeck





en dit is de blog van mijn secret santa.... heel erg bedankt ! ik beleef er vast nog veel plezier aan...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten