zaterdag 25 december 2010

christmas...

english in green...





kerstavond is hier steeds een echt familiegebeuren...met steeds een plekje voor iemand die op dat moment niet weet waar heen... zoonlief bracht traditiegetrouw weer een niet echt verwachtte gast mee :-) ... doet me deugd dat ze aanvoelen dat dit steeds kan...

christmas evening is reserved for a family evening... there's always place for somehow who's alone at that moment... my youngest son brought an unexpected guest :-) ... but it feels good that they know that such is possible...









jongste met zijn vriendinnetje, Laura, Joda (onze geadopteerde kater) en oudste met zijn vrouw en kleine Iva...

my youngest with his girlfriend, Laura, Joda (our adopted cat) and the oldest with his wife and little Iva...




ik kreeg heel leuke pakjes ;-) ... dochterlief sponsorde met een mooi bedragje mijn nieuwe laptop,
verder kreeg ik een geschenkbon waar ik wat kalligrafiemateriaal kan mee kopen, Flutro gaf een bon voor een workshop die ik binnenkort wil volgen en van vriendin Ellis kreeg ik de prachtige handgemaakte doosje met kadoolabeltjes.... dus heel veel reden om blij te zijn en misschien ben ik het meest blij met de warmte die deze mensen me geven ...

I recieved very nice package... Laura sponsered my new laptop, a giftcard to spend on new calligraphy materials, Flutro gived me a voucher for a workshop that I'll follow and my friend Ellis made this wonderful box for me with labels... many reasons to be happy... but the thing that makes me th most happy is the friendship and connection with this people...





en kerstdag was een mooie , koude, zonnige dag...tijd om te gaan wandelen met Iva en mijn vader(97) een bezoekje te brengen...

and christmasday was a beautiful, cold but sunny winterday...time to go walking with Iva en visit my father (he's 97)...




ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hadden...

I hoped you all haved a wonderful christmas ...


1 opmerking:

  1. die kat ziet er opperst tevreden uit met al
    die aandacht van zoveel mensen en wensen !

    BeantwoordenVerwijderen