zondag 13 februari 2011

weer iets afgewerkt ...

english in green...





een week of twee geleden zocht
vicarno´s mama
mensen die haar uitgeschreven patroon wilden uittesten... een uitdaging op zich vond ik...het was even bedenken welk garen ik wou gebruiken, want je wilt het natuurlijk ook dragen... zuiver katoen vind ik zelf iets te stijfjes uitvallen en daarom koos ik voor een mengeling van vlas en linnen...ik wist dat ik voldoende had om er nadien nog een topje bij te breien en ik heb ook nog ergens linnen liggen waar ik dan een broek van kan naaien...op zich dan weer een passende zomer outfit...het was leuk om doen... de sjaal is af, passende knoopjes aangezet, ik maak er later nog een ring bij ;-)... zin om ook aan de slag te gaan ? dan kan je bij vicarno's mama het patroon kopen...



two weeks ago 'vicarno's mama' ( link above) looked for people to crochet her pattern... I accepted the challenge, searched for a beautiful yarn and now the scarf is finished... I used linen and flax...I have still enough to knit a top and I 'll also sew a pair of pants in linen...a complete summer outfit ... if you want to make this scarf too...'vicarno's mama' 'll give you the information to buy the pattern ...




5 opmerkingen:

  1. leuk patroontje in een prachtige kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zit er mooi uit ! Prachtig garen zo te zien en de knoopjes zijn de max. Laat de zomer maar komen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit in dat garen van vlas en linnen. Met een linnen broek heb jij alvast een uniek zomer outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, prachtig geworden, en heerlijke knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen