vrijdag 18 februari 2011

saterday shopping...



naast de swap en het werken met papier, experimenteerde ik deze week met verschillende materialen en techniekjes...leuk vind ik dat !...ik maakte kralen van zijde, linnen en de ndebeletechniek, voor sommigen van deze kralen moet ik nog zijde beschilderen om passende combinaties te maken... zo onstonden er twee broches, een ring and een ketting...één van de broches vindt u reeds in mijn shopje ....


beside the swaps and paperwork, I experimented this week with different materials and techniques... I like that ! so I made silk and linen beads and a few beads in the ndebeletechnique...for some of them I have to dye silk to make new combinations... so I made two broochs, a ring and a necklace... one of the broochs you find already in my shop (link above)




more saterday shopping on sandra's blog

10 opmerkingen: