dinsdag 1 februari 2011

Flickr fav...

english in green...







Mitsy's thema was : je droomhuis ...
en ik vind dat niet makkelijk in een vorm te gieten... misschien omdat ik geloof dat je jezelf dan weer inperkt... maar een aantal items zouden wel leuk zijn ...
* een huis aan het water, ik droomde lang van in een vuurtoren of een molen te wonen
* een grote houten keuken met een lange tafel waar iedereen kan aanschuiven en een hapje mee-eten
* een tuin met bomen om onder te slapen
* een groot atelier, waar ruimte is om met vrienden te experimenteren
en als ik nu eens wat centen met de lotto won, dan kon ik van dit huurhuis makkelijk mijn droomhuisje maken, alleen ligt het niet aan water ... maar drie van de vier dingen zou al een heel mooie optie zijn :-)


Mitsy's theme was : your dream house
I foundn't that easy to give it a shape... perhaps because I believe that I would limit the dream that way... but a few options would be nice :
* a house near the water... I've dreamed long time to live in a lighthouse or windmill
* a wooden kitchen with a large table so anybody can stay for a talk or a dinner
* a garden with large trees , to sleep under
* a large atelier to experiment with friends
but maybe when I should win a little money with the lottery... I could renovate this house, and only the place near the water isn't realized then... three out of four realized, would be not so bad :-)


more players on Mitsy's blog

7 opmerkingen:

  1. Ik zie jou idd helemaal in die vuurtoren wonen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vuurtoren zou cool zijn maar erg vreemd ook.
    Zo in een rond huis wonen moet gek zijn.
    Ik hou ook van grote tafels waar veel volk aan kan zitten! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...of course a house near the water!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dream on girl! het is heerlijk om te dromen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh the tree and the lighthouse, i am in love. such lovely ideas for a dream home. Lets hope all our dreams come true yes.

    BeantwoordenVerwijderen