woensdag 9 februari 2011

sjaalswap...

english in green...





een poosje geleden schreef ik mij bij Vilterietjes in voor de sjaalswap... en vandaag kreeg ik het berichtje dat mijn sjaal bij tante tuut aangekomen was... gelukkig, want hij was tien dagen onderweg en ik begon me toch wat zorgen te maken... ik vilte de ene zijde van de sjaal en voor de andere zijde schilderde ik zijde die ik verknipte en nadien in verschillende stukken aan elkaar zette...

a while ago Vilterietjes (link above) organised a scarf swap... today 'tante tuut' (link above) recieved her scarf... I felted one side and the other side silk painted by myself that I cut in pieces and sew together...





en dit bracht de postbode hier net ... ik kreeg van Janette een gebreide sjaal...komt vast van pas als het nog wat koud is ... Janette heeft geen blog , maar toch bedankt voor de moeite hoor !


and I recieved this scarf from Janette, she don't has a blog, but I'll thank here for the work... I guess there 'll be still enough cold days...


3 opmerkingen:

  1. Leuk is dat hé! Ik heb hem vandaag al aangehad, heerlijk zacht is hij en de zijde die je zelf heb geschilderd vind ik ook zo mooi!
    En jij hebt zo'n lekkere gebreide sjaal, leuk hoor, de kleurtjes staan je goed.
    !Hasta luego chica y un abrazo muy fuerte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk zo'n gebreide sjaal! de kleuren staan je heel mooi. de sjaal di je voor tante tuut maakte is ook prachtig:)

    BeantwoordenVerwijderen