zondag 6 februari 2011

monday moodboard...

english in green...






ik heb zin in lente, in fris groen in de tuin, in narcissen, blauwe druifjes, krokussen,tulpen...en noem maar op ...ik wil dat de wereld weer kleur krijgt en warmt ... en blijde gezichten verspreidt... en omdat ik dit weekend weer naar Leiden ga en dat toch mijn tweede thuis is , zette ik onze Nederlandse buurtjes eens in een fris lentelichtje :-)


I long for spring and the new colors of green in the garden...crocuses, daffodils, grape hyacinths,tulips... I want that the world became colorful and warm...and I want to see happy faces around me... and because this weekend I'll be in Leiden again and this place is my second home, I thought it's nice to place our neighbours in the spotlight... a fresh spring light :-)


meer moodboards op greets blog

16 opmerkingen:

  1. So fresh and cute! Have a great weeek/ Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cute finds! enjoy your week & leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staat prachtig naast al dat Etsy moois! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig nederlands spul! Enjoy your week in Leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, so many new finds to me! Great!
    Wish you a good start into the new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww.. This is Sweet! Lovely spring colors! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is the cutest! Love that little head!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, frisse kleurtjes, kleuren je dag en maken je helemaal vrolijk!
    Veel plezier in Leiden alvast!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor de reclame! Staat er leuk tussen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijke lentecollectie, het zonnetje is er hier door gaan schijnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog even doorzetten! en leuk dat je iets groens laat zien van leids blauw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's beautiful!
    It makes me long for spring too...

    BeantwoordenVerwijderen