vrijdag 4 februari 2011

Stylish blogger Award

sorry, no english in green today... but I guess you can translate it with google...






een poosje geleden kreeg ik van Marinatea
de 'Stylish Blogger Award'... en ik was vooral verrast... want nog steeds heb ik het gevoel dat ik merendeels schrijf voor de mensen die ik ken... af en toe ben ik blij verrast als ik merk dat er ook anderen spontaan mijn blogje lezen en daar iets aan hebben... en eerlijk is eerlijk, ik ken zelf amper wat blogjes, ik vrees dat ik te veel bezig ben en veel te weinig surf op dat vlak...maar goed, wat is nu zo'n Award ? klinkt wel heel erg sjiek he! ;-)... je krijgt het van iemand in blogland die jouw blog de moeite vindt, de ontvanger vertelt 7 persoonlijke dingen over zichzelf en geeft hem terug door aan max 15 andere bloggers (minder mag gelukkig ook !) ... nu ben ik mij dus even iets meer gaan verdiepen in blogland en voor mezelf gaan nadenken, wat vind ik een 'goede blog' ? ... de volgende items zijn belangrijk voor mij :


* ik vind graag enig creativiteit in een blog terug

* door de tijd heen moet je de persoon achter het blog kunnen herkennen

* bloggen is het fijne , maar ook het mindere durven bloot geven

* ik hou van diversiteit , anders boeit het me niet lang

* relativeren en humor is een grote meerwaarde

* bloggen is meer dan een verkooptruuk, daar zijn websites voor...

* en ik hou van mensen met een ziel, passie in wat ze doen !

dus van daaruit heb ik wat rond geneusd in blogland en mezelf voorgenomen 5 bloggers de Award door te geven... ik moet zeggen dat diversiteit het moeilijkste item was , daarom vind ik dat ook mensen met een grote passie voor hun ding in aanmerking komen...

dus op nr 1 (en neen daar moest ik totaal niet over nadenken) ZsaZsaZsu : een heel creatieve vrouw met een warm hart die heel veel tijd en energie in haar ontwerpjes steekt ...nr 2 Tante Tuut : een veelzijdige madam met een vrolijke inborst die buiten haar creativiteit ons ook wat wegwijs maakt in haar leefwereld.. .nr 3 Vilterietjes : een vrouw die mooie viltwerkjes maakt en door het schermke heen zz blijft... nr 4 Ingthings : een heel recent ontdekte blog , maar ik vind die schitterend qua foto's en stijl en de schrijfster is niet enkel een naamgenoot maar ook haar visie op de dingen kan ik wel delen...nr 5 Mme ZsaZsa : een blog vol ideetjes die me vrolijk maakt ...

en nu 7 dingen over mezelf ;-)

* hoewel ik van mensen hou ben ik een vrij grote kluizenaar, het is door mijn creativiteit en het willen delen van dingen dat ik contacten leg ...anders priegelde ik uren in mijn eentje thuis...

* ik kan niet tegen onrechtvaardigheid, zal me daar altijd tegen verzetten en dan wordt mijn zachte ikje toch plots heel scherp

* er is zo veel dat me boeit maar ik ben er gelukkig van overtuigd dat we meer dan 1leven hebben...want ik wil nog graag zoveel dat stokoud worden met dagen van 40h niet voldoende zal zijn :-))

* ik geloof dat alles een reden heeft, we niets krijgen dat we niet aankunnen en we het leven moeten vieren, relativeren en genieten dus !! ( en neen dat zeg ik niet omdat het leven altijd lief voor me geweest is , diegene die mijn leven kennen weten wel beter)

* ik ervaar steeds meer dat leven in het nu, het leven versimpelt

* ik kies er voor om zoveel mogelijk mezelf te zijn en plaatsen te mijden waar dat niet kan

* ik vind het een enorme rijkdom om in dit leven als vrouw geboren te zijn , ook al is dat niet makkelijk geweest...

ik wens jullie een creatief, liefdevol geniet weekend !!




4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!!!
    en vier het leven verder - ook op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow inge, wat een eer! zo fijn dat je de award kreeg voor je mooie blog.
    dank je wel voor je onthullingen, ik vind het heel gedurfd van je.
    ben totaal verbaasd dat je hem aan mij doorgeeft, maar ook vereerd, dank daarvoor. ik zal hem op mijn blog publiceren.
    lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inge, onderstaande reactie heb ik van uvi van mes petits blues gekregen. ik hoop dat je er wat mee kunt doen. liefs, riet:)
    Dag Riet,

    sorry, mag ik je wat vragen.

    Ik schreef op het Blogje van cri-cri een reactie die verdween
    en bij een tweede poging kon ik ook niets plaatsen...


    "Dag cricri,
    ik had een hele tekst geschreven
    maar door die historie onderaan ...profiel, etc.
    alles verdwenen.
    Spijtig."

    Dàt omdat ik geen goed profiel heb daar ...
    kan jij haar iets laten weten?

    Met dank...

    Uvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst en vooral gefeliciteerd met je Blog Award, je verdient hem zeker! De 7 dingen over jezelf heb je heel mooi verwoord en ik voel me vereerd om deze Award van jou te ontvangen want ge zijt een madam waarvoor ik mijn hoedje voor afneem.
    Geniet van de komende dagen!
    Hasta pronto chica y un beso de Trudis

    BeantwoordenVerwijderen