woensdag 2 februari 2011

knitting and crocheting ...

english in green...






na een hele tijd maar weer eens de breipennen opgepakt ... het wordt een truitje voor kleine Iva... het doet me een beetje terugdenken aan de tijd dat ik stapels truitjes breide voor mijn eigen kids...


after a long time I start knitting again... a sweater for little Iva... it reminds me the lot of sweaters a made for my own kids...





en ja het deken is er ook nog steeds...iets meer dan 200 vierkantjes zijn er al af... nog een 500 tal te gaan... maar ik heb geen haast :-) ...alleen heb ik me voorgenomen om alvast eens wat blokken in elkar ter zetten en draadjes te gaan instoppen... komt er wat meer resultaat in zicht
:-)) ...


and yes, there's still the blanket... little more than 200 squares done , but still more than 500 to do... but I've time... but I've the intention to sew some squares togheter, so I can see more the progress I make ...


en deze middag ga ik samen met Ellis en Hilde verder boekbinden... vaak zijn we te druk bezig om aan foto's te denken, maar ik doe mijn best ;-)


and this afternoon I go bookbinding with ellis and Hilde ... most of the time we're to concentrate to take pictures, but I'll do my best ;-)


4 opmerkingen:

  1. zo'n leuk breiwerkje, zal haar vast prachtig staan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren dat breiwerk! (en die deken : wow... maar wat een werk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij zit ook niet stil! Fantastisch als je zoveel kan hé, alleen is het soms moeilijk om te beslissen wat je nu eerst wilt gaan doen, ik ben soms ook aan drie dingen tegelijk bezig. Ik heb nog geen kleinkinderen om truitjes voor te maken, maar wil wel eens iets voor Iva maken.
    Veel succes met je creativiteiten!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mee doet met mijn give-away nr 1. En bedankt voor het linkje.
    Wat een werk zo'n deken!! Maar het wordt zo te zien wel een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen