maandag 14 februari 2011

Flickr fav...

english in green...




vandaag is het Flutro zijn verjaardag en hij wil een nieuwe fiets...zelf heb ik sedert lang niets meer met fietsen...er heerst een fietstenvloek over ons ;-( ... ik kan de fietsen oude en spiksplinternieuwe niet meer tellen die van ons gestolen zijn...telkens er een mooi nieuw exemplaar was, was het na een paar weken gestolen en ja , heel degelijk met ontelbare sloten vast gezet ...stress en wenende kids brachten die fietsen me !!... maar in Leiden blijkt het veiliger dus ik wens hem veel jaartjes met zijn fiets en mijn enige wens ? een fel gekleurd exemplaar dat niet gestolen wordt ;-)...


today it's Flutro's birthday and he wants a new bycicle... since a long time I loosed my affection for bycicles, because everytime we had a new or older one , after a few weeks he was stolen...I can't count them anymore... and yes they where locked... so byclices give me for years stress and crying children... so the only thing I wish that he choose a nice color and can enjoy him many years !


more on mitsy's blog

6 opmerkingen:

  1. Eerst en vooral gefeliciteerd voor Flutro en maak er een leuke dag van!
    Toen ik in Gent woonde ben ik ook ettelijke fietsen gestolen met zware kettingen vastgemaakt. Hoe doen ze het hé, maar wel niet leuk als je hem nodig hem om naar je werk te fietsen... ik hoop voor jou dat jou felgekleurde exemplaar netjes op zijn plaats blijft staan...
    Droom alvast van een diefstalvrije fiets, misschien komt je droom wel uit...
    Prettige dag en feest goed!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een uitdaging om die fiets effe onderhanden te nemen, te customizen in superfelle kleurtjes ... Happy birthday to Flutro !
    Destijds op kot in Gent had ik mijn eigen gepimpte versie en jahoor, op het einde van de 2 jaar werd hij toch nog gestolen... jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. happy flutro's birthday n heel veel geoznde fietskilometertjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love bikes & I'm also afraid of mine getting stolen. It's quite a popular activity in Belgium & Holland... Happy birthday to Flutro!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAPPY BIRTHDAY! Hope the bike is enjoyed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy birthday! I spent a fortune on a good lock... so, maybe that would help?

    BeantwoordenVerwijderen