zondag 20 februari 2011

Monday moodboard

english in green...





1. lapomme 2. ferrarel 3. brocanteriebelleami 4. rebeccaleigh


een gemengde week... vandaag naar het ziekenhuis voor een facetinfiltratie ( wat hopelijk mijn mobiliteit ten goede komt) en aan het einde van de week een 'kasteeluitje' met een bongobon die ik nog liggen had... een mooie streek waar Van Gogh leefde aan het eind van zijn leven en hopelijk een bezoekje aan Pontoise , een klein kunststadje... en tussendoor mijn swapjes afwerken en wat experimenteren met materialen...
wens jullie een mooie week toe !


mixed things these week... today to the hospital to get one facet infiltration ( I hope it 'll give any results) and at the end of the week two days at a little castel in France (link above) ... the region where Van Gogh lived at the end of his life ... and I hope to visit Pontoise (link above) ... and between I'll finish my swaps and experimenting with materials...
have a nice week too !


more on greets blog

13 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte vandaag voor de pijnlijke momenten, hopelijk met een goed resultaat. Ik duim alvast !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel sterkte, ook ik zal duimen!
    PS. deze namiddag moet ik ook naar 't ziekenhuis, ik krijg vandaag een tandimplantaat, als vervanging van een reeds jaaaaaren geleden gevulde en recent afgebroken tand! Ik vind het toch een beetje griezelig hoor, ben ook geen fan van ziekenhuizen! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte voor vandaag en veel plezier met je uitje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
    groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Mosaic..
    Wish you a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely mood board! I hope you will have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sterkte met de behandeling en alvast voorpret voor je uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much for putting my yarn in your pretty treasury x x x

    BeantwoordenVerwijderen