zondag 13 februari 2011

kindness...




en als we nu eens wat meer luisterden naar ons innerlijke stemmetje, ons hart durfden te volgen en wat meer begrip toonden ...ook voor onszelf... dan zou er heel veel minder moeten en zoveel mogen en dan zou de wereld vanzelf een beetje zachter worden...

and if we listen a little more to our own voice, follow our heart and show a little more compassion...yes, also for ourselves... maybe then there would be less obligations and more to enjoy...and I think the world would be a kinder place to live...


ik wens jullie een fijne zondag !

I wish all of you a wonderful sunday !

4 opmerkingen:

  1. helemaal gelijk inge, dan hadden we géén vader- of moederdag, maar ook geen valentijnsdag nodig.
    het is veel leuker als je verrast wordt door een telfoontje of een briefkaartje als je het niet verwacht.
    fijne zondag en tot....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you! I wish you a wonderful Sunday as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beslissingen die ik de laatste jaren neem doe ik toch meer en meer met mijn hart, het voordeel daarvan is dat je heel wat rustiger wordt. Ze zouden dit als verplicht vak op school moeten geven "Leren denken met je hart", dan zouden we veel vroeger in staat zijn om onszelf beter te verstaan.
    Ik wens je een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen