vrijdag 14 oktober 2011

my first journal...

english in green...





jullie denken vast dat ik aan mijn winterslaapje begon... helemaal mis ;-) ...maar na de tuindagen startte ik met een reeks van zes nachtjes waar ik nu nog middenin zit , dus even heel druk... gelukkig wordt er in de schamele vrije uurtjes heel wat af 'gekleuterd'... ik maakte een hele reeks ATC'tjes die onderweg zijn... dus die zie je de komende week, luciferdoosjes komen er ook aan en ik maakte mijn eerste journal... het was leuk om te doen, heel inspirerend en ik heb me voorgenomen er volgend jaar eentje op jaarbasis te maken voor mezelf ... ik gebruikte voor het kaftje als buitenkant een restje tafelzeil en als binnenkant een katoentje ...





some of you maybe thought I started my wintersleep, but no ...I'm pretty busy with work... after the days in Park of Beervelde, I started with 6 nights on my job and still 3 to go ... but in the few free hours I did a lot of crafting, I made ATC's, they 're on their way to U.S. , Australia and New Zeeland... altered matchbox 're in the running and I finished my first journal... it was fun to make and very inspired ... yet I've a lots of ideas for my second ;-))... for the cover I used oilcloth and cotton for the inside ...



en hier wat inkijkjes... gedichten was één van de onderwerpen...



and here some sneaks ... poetry was one of the items ...



vleugels was een ander item...

wings was an other item...





een goed advies was er ook een onderdeeltje van ... en ik wacht nu vol spanning de reactie van mijn swapmaatje af ...

a good advice was also a subject... and now I'm waiting to here what my swap partner find about it ...

5 opmerkingen: