maandag 17 oktober 2011

Altered matchbox 2

english in green...





omdat het altijd leuker is om voor iemand iets te maken dan om maar in het wilde weg luciferdoosjes te gaan versieren, koos ik voor een swap voor het maken van doosje nr 2... en het bovenstaande doosje stuurde ik richting U.S. ...


I choose for a swap to make my second altered match box... it´s always more fun to make something for someone... and so I made the ´bird box´...





en deze kreeg ik zelf toegezonden van Jude... mooi he !


and this one Jude(link above) sent to me ...isn´t it beautiful ?






en natuurlijk vulden we de doosjes op met leuke hebbedingetjes om te kleuteren... en die kleine pakjes doen me zo veel plezier ...er staan er nog op het te doen lijstje ... :-)



and of course the boxes were filled with cute craft goodies ... and cause this little boxes give such a great feeling, I'm sure I'll make more of them...


8 opmerkingen: