woensdag 19 oktober 2011

holland ATC´s

english in green...







bij de Dutch Swappers deed ik mee aan een ATC swap met het thema Holland... en deze stuurde ik naar Kimminata...


with the Dutch Swappers I did the Holland ATC swap ...and this ´s what I sent to Kimminata (link above)







en deze prachtige ATC kreeg ik van Sandra ... zo zie je maar weer hoe één thema twee heel verschillende resultaten geeft...boeiend vind ik dat steeds opnieuw....


and from Sandra (link above) I recieved this beautiful one ... everytime it's surprises me that one theme gives such different results ...


3 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel erg leuk om te zien hoe anders dat hetzelfde thema uitgevoerd kan worden. Zoveel persoonlijkheden, zoveel ideeën. knufzzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het leuke van een ruil. ieder verwkt het op zijn eigen manier. Maar allebei heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen