maandag 24 oktober 2011

heel veel werken maar ook verwennerijen...

english in green...







nu ik weer voltijds aan de slag ben, schrik ik wel eens hoe snel de dagen gaan... met een hele hoop interesses en hobby´s zijn mijn dagen behoorlijk gevuld en het is even wennen en wat schipperen hoe ik alles een beetje verdeel... gelukkig zijn er zoveel kleine dingen om van te gnieten tussen alle drukte in ... zo stond zaterdag mijn dochter op de stoep met deze heerlijke cupcakes ;-)

now that I'm working again full time ... I'm surprised how time flies... I know I 've a lot of hobbies and interests and so it's searching a new balance in time ... fortunely there're a lot of little kind things in my life ... so my daughter surprised me saterday with cupcakes ...




en deze kreeg ik van Tee van the Altered Paper voor een ATC- herfstswapje ...



and this ATC Tee of the Altered Paper (link above) sent me for the autumn swap...



en dit zijn prachtige inkijkjes van het journal die ik zelf ontving uit Canada.... ze koos ervoor om ook een stukje niet in te vullen zodat ik er een stukje van mijn eigen creativiteit in kwijt kan... maar er staan heel leuke quotes in en prachtige achtergrondjes... en het kaartje met de poes is gewoon om te smelten ... dit is iets wat ik zeker meer ga doen...



amd this 're a few sneaks of the journal I recieved ... my partner chose to let some paper unwritten so I can fill them myself ... but the card with the cat stole my heart ..and there're so many good quotes... this is something I'm sure I want do more ...

6 opmerkingen:

  1. ja, soms is het moeilijk alles te combineren ...
    wat een grappige cupcakes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt inderdaad héééél erg verwent maar dat zul je dan ook wel verdienen! :)) knufzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad de dagen vliegen om en zijn goed gevuld... mooie cupcakejes en een mooi boekje! het ATCtje is ook niet te versmaden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm..Die cupcakes zien er verukkelijk uit!
    Leuk herfstswapje en journaal kreeg je!Ik zou eerst die lekkere cakes opsmikkelen, en dan kijken waar je mee verder gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige cupcakes! Ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is full time. De tijd vliegt voorbij ja. Wat jammer eigenlijk we zijn maar druk druk druk.
    Jij hebt ook een leuke bal gemaakt trouwens!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke Halloween cupcakes! En nog veel meer leuke verwennerijtjes voor een bezige bij zoals jij. Geniet ervan chica!

    BeantwoordenVerwijderen