zondag 31 oktober 2010

beautiful sunday...

english in green...






gelukkig mochten we een uurtje meer slapen, want deze morgen moest ik al vroeg uit de veren voor onze samhain-viering.... het was weer een intense en mooie ervaring ...nadien kwam Paulette even langs om te genieten van Rita's heerlijke pompoensoep...het deed deugd haar te zien...



it was a early sunday morning to celebrate our 'samhain'...it was one intense and beautiful ritual...and Paulette visited us to drink a cup of soup, made by Rita...









en daarna ging ik voor het eerst in bijna vier maanden terug naar Leiden, gelukkig reed Flutro, want voor mij is dat nog geen haalbare optie ... ik deed wel mijn best de 'stoffenmarkt ' te gaan bezoeken en vond er een aantal mooie stofjes voor leuke shirtjes ... maar nadien was het voor mij jammer genoeg weer hink-stap-sprong... steeds weer opnieuw verbaasd het me dat stappen me zo beperkt :-( ... benieuwd hoe dat in Praag lukt de komende dagen ....





in the afternoon we went for the first time in almost four months to Leiden...I was happy Flutro would drive, because for me it isn't still an option... we went to a fabric market ... and I found some colorful fabrics to sew some shirts :-) ... but afterwords I had so much pain ...I'm still wondered that I've that limit in walking ... I hope it will be better the next days when I'm visiting Prague...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten