donderdag 23 september 2010

time flies...



english in green..







maandag vertrok Laura heel vroeg in de ochtend voor haar eerste vaartrip van 2weken met de marine...richting Engeland ... ik hoop dat de zee een beetje kalm blijft ...


monday , early in the morning , Laura left for her first sailing trip : 2weeks with the navy ... to England ... I hope that she has a calm sea ...







dinsdag moest ik 's morgens op controle, ik hoorde dat november nog geen optie zal zijn om weer aande slag te gaan... 's middags kwam collega, vriendin M op verjaardags- ,zieken- en vriendinnenbezoek... ze bracht me heerlijke druifjes uit haar tuin, amandelnoten van uit de tuin van haar Spaans huisje en een heel mooie vaas die ze zelf maakte ...heerlijk verwend dus :-)


tuesday morning I must go for a check, I heard that november will be no option to get started with work... in the afternoon was colleague, friend M on birthday-, friends- and hospital visit ... she spoiled me with delicious grapes from her garden, almond notes of the Spanish garden and a beautiful handmade vase ...:-)





woensdag mooi weer ...een dag om wat ramen te poetsen en in de tuin te zijn...in de namiddag kreeg ik een cranio sessie en zag ik P ...



wednesday, we had lovely weather ... time to clean windows and to be in the garden a wile (I found more beautiful mushrooms)... in the afternoon I've got a cranio session from Rita and P was there for a healing ...




en vandaag kon ik eindelijk het 'zuurstofintervieuw' doorsturen , mijn wekelijkse inspuiting halen... en straks mag ik mijn voetjes onder de tafel schuiven bij mijn nicht... hmmmmm


and today I could finally send the 'oxygen interview' forward, my weekly injection ... and tonight a diner with my niece and sister, so I don't have to cook ...yummie !!

1 opmerking:

  1. bedankt dat je tussendoor nog tijd kon maken voor het zuurstof interview, vanaf heden staat het er op!!!! nogmaals bedankt voor je openhartige en creatieve deelname!!!
    knuffel
    Vanessa van zuurstof blog

    BeantwoordenVerwijderen