zaterdag 19 december 2009

the tree....





ja, de boom is er !! een echte weliswaar, ik sus mijn geweten een beetje met het feit dat het een boom is die speciaal met dit doel gekweekt is ...en we zijn er al de hele middag mee bezig (morgen hopelijk foto's)... de doos met de versiering die ik erin wou, is zoek...dus gingen flutro en ik maar aan de slag met alternatieven... we hadden de engeltjes, ik had heel wat glazen en kristallen hebbedingetjes en we maakten een lange slinger van papieren cirkeltjes... we bleven in de zachte tonen...en nu nog op zoek naar de doos voor de lichtjes, anders moeten we tot maandag wachten...maar in ieder geval het is een leuke boom geworden en we hadden samen plezier aan het samenstellen van de versiering... en dat is volgens mij het doel van kerstmis : mensen samen brengen die vredevol en met liefde iets samen verrichten wat ze leuk vinden en daar zijn we in ieder geval goed mee gestart ...

yes, I have my tree... a real one, specialy cultivated for christmas... and we spend the hole afternoon on the tree (I hope I can show you tomorrow pictures)... the box with christmas ornaments is lost so 'flutro' and I, creates some new things ... only the light must be hanging on...
but we both had a lots of fun while we making the ornaments and I think that's one one of the targets of christmas : bringing people together who makes things togheter in love and peace ...
so we all ready started good :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten