woensdag 16 december 2009

Lots of stuff....



de voorbije dagen , was ik bezig met van alles en ik probeer en inhaalbeweging te maken, jullie een inkijkje te geven...
...deze engeltjes zijn bedoeld als versiering in onze kerstboom die ik vandaag of morgen ga opzetten...de bedoeling is dat hij sober opgetuigd wordt met turquoise/blauwe dingen en heel veel witte lichtjes... (wordt vervolgd)

past day I was bussy with a lots of stuff and I'll try to show you somethings...
those angels're for the christmastree, I will hang on turqouise/blue things and many little white lights (you'll see pictures in a few days)


terug in de tijd ...
back in time...





mijn sinterklaassurprise : een viltatelier en in de vloer en wanden zaten opbergdozen voor kraaltjes ...zijn ondertussen bijna compleet gevuld... :-)

my 'sinterklaassurprise' : a feltingstudio : the floor and walls hides boxes to store lots of my beads...





de vierkantjes die ik haakte voor 'bahaar' haar etsy-deken....ik gebruikte meerkleurige wol dus ik kon de kleurverloop niet zelf bepalen ....je hoeft niet over alles controle te hebben ;-) en dit waren mijn eerste engeltjes , die ik later dubbelde omdat anders hun vleugeltjes aan de onderkant zo 'wit' waren.... (trouwens het ontwerp van de engeltjes is afgekeken van flutro zijn mobiel)

the squares for bahaar her etsy blanket ...I used colorfulwool and so I couldn't controle the changings of colors...we don't must have over everything controle :-)... maybe I'll make another few....






ik kocht bij Ingermaaike heel mooie viltwol die ze zelf kleurde en dit wordt een van mijn vakantieprojectjes...


I bought by ingermaaike beautiful feltwool and so this is one off my holidayprojects...



en ik was ook druk bezig met mijn juweeltjes, buiten hetgeen ik te doen had voor vriendinnen en kennissen, ben ik ook bezig aan nieuwe dingen...naast de 'couleurs locale, couleurs fatale' wou ik ook iets soberder en dat wordt dan 'black elegance' een lijn waarin de hoofdtoon zwart is ...voorlopig heb ik twee kettingen, een paar oorringen en een armband af...deze week te vinden in mijn shopje ...'onyx' is de steen die de hoofdtoon voert...

I was also bussy with my jewelry...not nly on the new collection 'couleurs locale, couleurs fatale, but also I want some 'sober' things...ans so I create 'black elegance'...at this moment I've two necklaces, earrings and a bracelet ...soon in my shop... (link above)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten