dinsdag 8 december 2009

sinterklaas



voor mij het eerste jaar dat ik sinterklaas in Nederland vierde, niet alleen een kinderfeest aldaar, maar iedereen viert het met surprises en gedichten...
dus vooraf al veel pret en werk aan het maken van iets passends om het geschenk in te verbergen en er dan nog wat rijmende woorden aan toe te voegen...
we vierden het bij Flutro's oudste zus en iedereen was er aanwezig wat resulteerde in een berg surprises, de één nog mooier, inventiever dan de andere...(ik hoop later deze week nog wat foto's te kunen tonen)...het leuke is dat iedereen benieuwder is wat de ander nu wel weer bedacht heeft, waar de link van komt dan naar het geschenkje zelf...
zo brachten we de avond door, met het luisteren en kijken en lachen, maar ook het smullen van de hapjes, heerlijke erwtensoep met roggebrood en koffie met banketletters en pepernoten toe...
ik werd heerlijk verwend , met opbergdozen voor mijn kraaltjes (zijn ondertussen al behoorlijk gevuld) en en klein binnenhuisstudiootje voor mijn foto's... (probeer ik volgende week zeker uit )
het was heerlijk te zien hoe al die grote mensen het kind in zich weer boven haalden :-)



en de oorringen zijn nu in mijn shopje ... kwam op het idee door de vraag van vriendinnen, collega's en collega's van vriendinnen die me vroegen om oorringen te maken voor hun dochters tussen de 8 en 16...



a few pictures from de surprise on the 'sinterklaasparty'...it was the first year I was in Netherland with Flutro and his family and it was amazing to see what a wonderful creations everyone made (I hope to have some more pictures from the surprises this week)... and so it result in a evening with warmth, many laughing and a good family-feling...
and the earrings I create because some people ask me now with those 'gift-days' to make earrings for girls between 8 and 16....so I made this two to give a try in my etsy shop (link above)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten