dinsdag 1 december 2009

Flickr favorites...



1. shrinis

2. echiner1

3.gloriaRT

4.baboon



vorige nacht was er een grote vechtpartij op het werk...mijn collega en zij is ook een vriendin werd gewond en naar het ziekenhuis gebracht...het raakt me heel erg dat wij in ons vak zo kwetsbaar zijn...we staan alleen voor een afdeling psychisch zieke mensen en doen ons uiterste best om met hun beperkingen rekening te houden...maar steeds meer gaat het mis en is agressie voor hen een uitingsvorm...we werken op aanpalende afelingen en steunen elkaar dus in moeilijke situaties...ik was er het eerste bij en moest dan ook de dingen overnemen...handelen en veiligheid voor mede-patiënten en onszelf is een eerste reflex...maar de onmacht, de kwetsbaarheid en de pijn in haar ogen zal ik niet snel vergeten...dus laat ik vandaag maar veel 'licht van hoop' aanmaken...hoop voor een betere wereld , meer begrip, minder agressie...ik hoop dat jullie hetzelfde willen doen...


previous night there was a fight at work...my colleague and she is also a girlfriend became wounded and brought to the hospital...it touch me so that we're so vulnerable in our job...we work alone with mental sick people and do our extrêmly best their restrictions take into account...but more and more it's go wrong and aggression is for them a way to act out...we work on adjacent departments and support each other therfore in difficult situations...I was there the first and so I had to take over...actions and security for other patients and ourselves is a first reflex...but I'll not forget the impotence, vulnerability and pain in her eyes...so today I'll light candles for hope, hope for a better world without aggression, for more security in our world...because we only want doing our job the best we can...


I hope you'll do the same...




2 opmerkingen:

  1. Aww, it must be difficult being in such a vulnerable position. I love the idea of lighting candles to lighten up the world!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogal een zware en veel eisende baan, maar waarschijnlijk ook wel belonend.
    Prachtige mosaic!

    BeantwoordenVerwijderen