donderdag 3 december 2009

relaxing in the night of the musea


na twee zeer zware werknachten vol met agressie was het gisteren heerlijk thuis vertoeven, met mijn oudste zoon die met zijn vrouw en de kleine Iva een hapje kwamen eten... Iva is een schat en ik geniet van dat kleine meisje die me terug doet denken aan de onvergetelijke momenten toen mijn eigen kinderen de wereld ontdekten...hun verbazing, onschuld...zo mooi !
dus ik ben weer een heel stuk opgeladen met liefde en ik denk dat ik voor deze avond eens een avondje cultuur organiseer...het is in Gent 'museumnacht' en zowel het Designmuseum, het MSK als de St Pietersabdij lijken me wel wat...drie is misschien wat veel voor één avondje dus ik zie wel waar ik geraak...
after two bussy nights with aggression at work, it was yesterday evening such a relaxed feeling to be at home with my oldest son, his wife and the little Iva who camed for a little diner... I'm so happy to see the little changes in Iva and it remindes me my own children when they were young and discover the world...the amazing look and innocence of children is so beautiful...it makes me terrible happy !!
and so I think I've enough energy to go tonight to the 'night of the musea' (link above)...I have three favorites, but I shall see ...

1 opmerking:

  1. Wou dat ik meekon, maar heb deze avond al een oudercontact en een infoavond op de planning, mezlef in twee verdelen gaat nog wel, maar in drie? :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen