maandag 7 december 2009

Monday moodboard





more on greets blog


het was een heerlijk weekend met veel warmte, vriendschap, liefde rondom mij....(ik blog er de komende dagen meer over)... dus ik heb heerlijk genoten en zit vol energie (ook al ben ik ondertussen wel snipverkouden)voor de komende dagen ...

the past weekend was wonderful, with much warmth, friendship and love (I tell you more in a next blog)...so even I have a terrible cold, I have enough energy for the next days...



You maybe also like





mondaymoodboard

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi moodboard, prachtig tinten!
    Ik hou enorm van het werk van Cynthiadelguidice, maar ik denk dat zij een Argentijnse ontwerpster is,
    eigenlijk is het opzet van de monday moodboards dat je creaties kiest van het EST team, andere artiesten kan je naar believen featuren in een ander moodboard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was me ontgaan Greet, na al die lege winkeltjes van de lijstjes uit de Est-landen zal ik er bij dit niet meer op gelet hebben, blij dat het bij mijn mood paste en het herinnerde me oorringen die ik zelf eens kocht in Barcelona... zal beter opletten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute Moodboard! Have a great Monday! Love//Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty mood! Get well soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for including my "friends" painting...-your little collection is wonderful!
    I am toasting you from Washington DC-with my honey lemon tea ..as I am also down with a cold~~~Cheers! Let's get well soon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for including my "friends" painting...-your little collection is wonderful!
    I am toasting you from Washington DC-with my honey lemon tea ..as I am also down with a cold~~~Cheers! Let's get well soon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I hope you'll feel better soon, take care!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful collection, thanks for including me!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inge, een hulpmiddel kan zijn als je zoekt met de tag: Europeanstreetteam of Europe :-)

    BeantwoordenVerwijderen