zondag 29 mei 2011

wie breit mee ??...Urban knitting

english in green...




ik ben gek op Urban knitting... mijn wens was om daar eens aan mee te kunnen doen en zie , het universum heeft mijn wens verhoord ...dankzij Simone... zij organiseert een Urban knitting in Leiden ;-))

reden genoeg voor mij om enthousiast jullie hulp te vragen ...en hoe kunnen jullie dat doen ?

* wie wil kan op 11 juni naar Leiden gaan breien en helpen de stukjes vast te maken... daar kan ik jammer genoeg niet bij zijn (ik ben dan in een stilte-periode)... maar geen nood : in aug en sept kan er in het weekend ook gebreid worden in Leiden ...en dan ga ik wel ...

* wie niet in Leiden geraakt mag lapjes breien en mij opsturen dan neem ik ze mee naar Simone ...ik zou het nl heel leuk vinden dat ik haar kan verrassen met een stapel kleurrijke lapjes vanuit Belgie... dus je kan me mailen cezanne_61@hotmail.com en sturen( wie mailt krijgt mijn adres) tussen 15juni en september...zet als onderwerp : Urban knitting

* de afmetingen van de lapjes zijn 13 en 21 op 30cm en 31 op 40 cm ...graag in kleurrijke materialen...

*en natuurlijk kan je met Simone zelf afspreken...

* hoe meer gekendheid , hoe meer kans op slagen dus willen jullie deze link op jullie blogjes zetten ?

ik hoop op jullie medewerking en hou jullie op de hoogte ;-)


O en mocht u denken dat ik jullie blogjes niet meer lees, het lukt me bijna zelden om er reacties achter te laten, blogger loopt nogal mank ...sorry daarvoor ;-(


I love Urban knitting and my wish was to participate on a project and now I've the chance ... Simone (link above) organised a project in Leiden and so I'll help... what can you do ?

* in august and september I'll go to Leiden and I'll surprise Simone with a lot of patches ...so if you'll knit patches about 13 and 21 cm to 30cm, and about31 to 40cm in colorful yarn and send it to me ...you'll make my day ;-)) you can mail me (link above) and send me from 15 june till september...subject : Urban knitting

* if you can be in Leiden, in the weekends in august and september there 'll be knitting weekends...and also a knitting day on june 11 ...

* you can also mail Simone

*help us to put a lonk on your blog

I'll keep you informed and hope you 'll help ;-)


and there're problems with blogger, so I can 't leave most of the time comments on your blogs...sorry :-(

1 opmerking:

  1. Ik heb al een paar lapjes klaar liggen hier om gewoon maar eens ergens om een boom te hangen maar ................ ik durf niet :)En dus blijven ze in mijn mand in mijn kast :)

    BeantwoordenVerwijderen