vrijdag 29 juli 2011

een simpel boek en katoentjes...

english in green...





ondanks het migrainehoofd toch met van alles en nog wat bezig geweest ... veel achter de schermen, nog niet voor publikatie vatbaar... omdat het nog ergens onderweg is of niet helemaal af is en toch nog een verrassing moet blijven ...dus de ATC's en de haakwerkjes moeten even wachten... wel het supersimpel boek dat ik maakte...


even I'd migraine , I did a few things , most of them I can't show because they 're on their way to somewhere or they 're not finished yet ... so you had to wait for my first ATC's and my crochet work... but I can show you the super easy book...







verschillende soorten handgeschept papier zijn erin verwerkt ... het is een stevige basis ...ik denk dat ik het hou voor mijn 'Portugalavontuur' in september...


I used different kinds of handmade paper... it's a sturdy book... I think I'll use it for my 'adventure in Portugal' in september...






en vandaag kwamen de katoentjes toe die ik bestelde bij vicarno's mama .... heerlijk kleurtjes, de ideetjes zaten al in mijn hoofd ...

and today the cotton that I bought from annelies (link above) arrived... beautiful colors, I'd already the ideas....







5 opmerkingen:

  1. Móói boek voor hele mooie verhalen!!! Snel weer beter worden...knufzz. peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he dat boek ziet er mooi uit zeg! en die katoentjes ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleurtjes allemaal. Ik ben benieuwd wat je daar van gaat maken!
    En het boek is ook al zo mooi. Leuk om daar je avonturen in te schrijven, ja!
    groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eenvoudig maar heel mooi! en ik hoop dat het vol komt met mooie belevenisen.
    heerlijk die kleurige bollen
    ik hoop dat je migraine inmiddels over is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoop dat je migraine snel over is, zodat je aan de slag kunt met je katoentjes en de oorbereidingen voor portugal in je prachtige boekje kunt noteren:)

    BeantwoordenVerwijderen