donderdag 21 juli 2011

uno de los cincuenta...

english in green...






ja het is een feit ... ik ben 50 ... op de nationale feestdag verjaren en in het midden van de gentse feesten betekent in ieder geval dat er altijd iets te vieren valt en je vuurwerk hebt op je verjaardag ... :-)



yes, I'm 50 ... and a birthday on national day and in the middle of the ghent festivities, you're guaranteed of fireworks and much to do ...




maar deze morgen kwam ik thuis met piepoogjes van het werken ipv het feesten en met nog een nachtje te gaan ... maar een heel rustige verjaardag gepland , iets leuks doe ik wel achteraf ... maar in ieder geval verraste Flutro mij met deze leuke gebakken 'sara' ... (een nederlandse traditie)



but this morning I came home after a whole night working and Flutro surprised me with a home backing 'sara' ( a dutch tradition)




en er hing een prachtige kleurrijke slinger ...



and this colorful pendulum...




en als geschenkje deze heel mooie armband van : uno de 50... een collectie die ik in barcelona ontdekte en waar ik gek op ben ... en past mooi bij me ... op naar de volgende 50 :-))


and as gift this beautiful bracelet of uno de 50 (link above ) ... like it a lot !! now up to the next 50 years :-))


13 opmerkingen:

  1. Een heel dikke proficiat ! Geniet er maar van om in de watten gelegd te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat! Mooie armband, zeg. Geniet maar lekker van alles!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél, hééél veel plezier, geluk, liefde en alles wat je maar wil in de komende vijftig jaar!!! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. VAN HARTE PROFICIAT!!! en dat de komende 50 jaar nog mooier dan de vorige mogen worden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy birthday!!!!!!!!! Je ziet er in ieder geval heel wild en vrolijk uit op de foto met je haren 'in de wind'

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is nou een halve eeuw, een zuchtje in de eeuwigheid! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!!! Ik ben je pakketje aan het maken, inspiratie was terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations and very happy birthday
    Carolyn x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als je eens een keertje in de buurt van sittard komt, laat het dan weten en we maken samen een hoedje. het is echt heel simpel, je moet het alleen weten. zelf heb ik de basis geleerd in schotland in perth in de cat in the hat shop (kun je googlen)
    fijn weekend, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd! Een hele mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hello how pretty and nice blog! stopping by from the read my blog swap on swap bot! krystalskitsch

    BeantwoordenVerwijderen
  12. it's never too late
    to congratulate!
    alsnog gefeliciteerd met je gedenkwaardige verjaardag. welkom op tram 5 (waar het leven goed is!)

    BeantwoordenVerwijderen