woensdag 27 juni 2012

my first felt inchies ...

english in green ...




tijdens ons laatste workshopje bij Tonny, bracht Lies haar punchmachine mee ...ik had er wel al over gehoord en gelezen maar nog nooit een resultaat van gezien ...en toen Lies ermee aan de slag ging (het was voor haar ook nieuw) was ik meteen verkocht ...ik maakte toen een lapje op velours , waar ik nog geen foto van heb ... en een nieuwe wens was geboren ... en meestal als ik iets wens wat ik toch een duurdere aanschaf vind, wens ik het mezelf binnen een heel betaalbaar bedragje toe ... ik keek op ebay en marktplaats, maar zonder resultaat ...ook matri had aanvankelijk niets ...maar de aanhouder wint en bij een volgend bezoekje aan de website, stond er een tweedehands Happylock punchmachine met een jaar garantie (net zoals bij de nieuwe) voor 129 euro ...dat werd dus de mijne en zo kan ik aaan de slag voor mijn vilten inchie swapje ... het volgende experiment is wat het met stofjes op elkaar doet ...

since a few weeks I'm the happy owner of a Happylock punchmachine... I bought it by Matri (link above) as a second hand for a good price with a garanty of a year ... and this 's my first experiment with it ...felted inchies ...my second 'll be with different kind of fabrics ...

6 opmerkingen:

  1. O wat leuk, ik heb de mijne in het weekend binnen gekregen en ben al aan het oefenen geweest. Veel plezier ermee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, weer een verslaving....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een koopje!En meteen al zulke resultaten met die lieve inchies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatjes. succes met je punchmachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij is het een machine waar je mee moet leren werken. Hij staat bij mij al jaren op de grond en wordt nagenoeg niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen