donderdag 5 april 2012

Spring in the city ...

english in green ...






voor de 'lente in de stad' swap van de Nederlandse Swappers koos mijn partner Parijs , een heerlijke stad waar ik zo vaak geweest ben , maar als ik kan kiezen in september ga , omdat ik Parijs in herfsttinten zo mooi vind ... en ontving ik dit vrolijke gele doosje met vrolijke lintjes , knoopjes en vlinder ...
ikzelf koos voor Praag , een stad die zowel cultuur als natuur bezit en prachtige plekjes heeft om in de lentezon te vertoeven ... als inhoud koos ik voor een gehaakt vlindertje , babouchka oorhangers, knoopjes ...

for the spring in the city swap we altered a matchbox... my partner (link above 0 choose for Paris and send me this cheerful yellow box ...and I choose for Prague... a city where you can choose between culture and nature ...

7 opmerkingen:

  1. Raar dat het niet lukte met de link! wat een leuke swaps, jullie hebben elkaar goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei geweldige steden om een paar dagen door te brengen! De inhoud van je doosje is prachtig,net als het lieve doosje wat je kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn beide prachtige swaps. Wt een heerlijk romantisch plaatje heb jij gebruikt. Ik ben gisteren heen en weer gevlogen naar Praag. Moet er toch eens een keer zelf naar toe als ik jouw verhaal zo hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Parijs ben ik ook vaak geweest, had er vroeger een vriendin die er woonde. Nog nooit genoten van het prachtige Praag...misschien ooit eens. Prettige Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalig! beetje jaloers toch hoor, twee prachtige steden!!! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. parijs, praag - wat te kiezen! maar de swaps zijn allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen