vrijdag 30 maart 2012

live fearless...

english in green...




af en toe doe ik mee aan de page by page journal ... soms is er een thema maar bij deze niet ...dus koos ik voor ´fearless´... en omdat ik net bezig was met achtergrondjes, maakte ik dit ...het bootje is uit een kaartje van Holli ...

sometimes I take part on the page by page journal swap ... for this one there ´s no theme so I choose for : be fearless... the little girl in the boat is from a card of Holli....




en deze bereikte me vanuit U.S. ... een collage van heel oude en nieuwere magazines met daaraop mooie vogels ... en zoals meestal verwennen we elkaar met extraatjes ... de bijgeleverde kaart met info was ook een cadeautje op zich ...


and this one I recieved from the U.S. ... a collage with old and new magazine papers and beautiful birds... and as usual ...we spoil each other with cute extra's ... even the card with the info on was a gift on his own ...







jullie merken wel dat zelfs werkdagen op deze manier pretttig blijven .... o en ik wou jullie nog even melden dat ik bij jullie geen berichtjes kon nalaten ...er verscheen steeds foutmelding ...hopelijk komt dit morgen terug goed ...

you can imagine that even working days 're pretty colored with such things ... and I want to say that it's impossible to leave messages on your blogs ... I hope tomorrow it'll be ok again ...


7 opmerkingen:

  1. Wel een heel bjzonder pakje dat je kreeg! Zó mooi de vogels . Maar ook de kaart die je maakte tussen alle drukke dagen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een spannend projectje, dat bootje met dat meisje en die dreigende golf... mooi!
    Leuke post, fijn zo'n verassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker verwend zie ik. En daar komt nog meer bij :)) knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. volgens mij loop jij zingend naar de eigen brievenbus en naar de brievenbus op straat!
    dat meisje onder de golf is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk altijd die creatieve post in de bus hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult maar zo'n enorme golf over je heen krijgen. Dan liever de postbode die zulke mooie dingen bezorgde.

    BeantwoordenVerwijderen