vrijdag 15 januari 2010

EST-challenge


Kreativlink is de gastvrouw deze week van de EST-challenge...het thema was : kom uit je comfortzone en probeer iets nieuws... het was al een hele klus om na te denken wat ik nog niet deed :-)... de keuze was tussen papier maken en een zomerhoed maken... qua tijd paste de hoed beter in mijn schema en vooral het is één van de vijf opleidingen die ik nog wil volgen eens ik niet meer full-time werk... dus ik moet nog heeeeeeeeeeeeeel oud worden :-)
nu het was leuk om te doen en voor mij misschien wel de aanzet om mijn eerste hoedenmal binnenkort aan te schaffen, er komt zeker vervolg ...
de hoed maakte ik van een 'cloche' van stro...en ik vind het een geslaagd experiment, heerlijk voor lenteweer en mooie zomerdagen...
de hoed en juweeltjes zijn te zien in mijn shop : heritagedecouleurs


Kreativlink was the hostess from the EST-challenge this week and the theme was : come out your comfort zone, try anything new... it wasn't easy to think what I had never done...the choice was between making paper or a hat ... and so I made this summer cap... it was fun to do and now I'm more than sure I'll follow classes once I work part-time...and maybe the step to buy my first mold...I'm sure I want to do more with it :-)
I'm happy with the result and you can find the hat and jewelry in my shop (link above) and more challenges on kreativlinks blog (link above)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten