maandag 4 januari 2010

don't judge the book at his cover....




enkele maanden geleden kreeg ik een videoclip toegestuurd van een vriend....ik keek en wat ik zag, raakte me heel erg...een onbekende oudere vrouw deed mee aan een zangwedstrijd...wat me opviel was, hoe weinig kansen ze kreeg iedereen lachte, was cynisch, ging af op haar uiterlijk en ze was al vooraf beoordeeld...en toen zong ze ... en hoe ... ze kreeg gewoon staande ovatie ...ik was geraakt, zo blij voor haar en tegelijkertijd zo boos op hoe snel we met ons oordeel klaar liggen, we weten vaak zo weinig en beoordelen zo snel...
het voorbije weekend was er op de televisie een programma over Susan Boyle, haar weg naar de top...want ze heeft haar droom waar gemaakt ....en wat een mooi mens is ze ... ondanks dat ze nu bij de 'grote' hoort is ze zo eenvoudig en dankbaar gbleven, zo blij dat haar droom uitkwam...niets geen capsones...en weet je telkens ik haar zie , pink ik een traan weg, ik had het geen mens beter kunnen gunnen dan haar ...


a few months ago a friend send me a videoclip, what I saw, touched me very much... an older women took her chance in a songcontest, all the people laughted with her, were cynical, for me it fel arrogant... and than when she sang, everybody was so surprised... she is a talent and has a wonderful voice... and so past weekend I saw her on the TV, she is a star now, but what touched me so much was that she is still the same women, simply and so very thankfull... and every time I see her , I couldn't wish for anybody more that her dream came true...
so I hope we learned not to jugde so soon, we mostly know so little from the persons around us...so please don't judge the book at his cover ...

1 opmerking:

  1. i saw that english song contest!!!!!
    i think the same.... most of the times we judge without knowing....

    BeantwoordenVerwijderen