donderdag 10 oktober 2013

soms is het zalig om gewoon ....

english in green ....



eens zonder planning er even tussenuit te gaan ....  nadat de ergste ontsteking van mijn achillespees weg was, wou ik gewoon er even tussenuit : zon op mijn huid voelen en voor niets of niemand verantwoordelijk zijn ....

sometimes we need a moment for ourselves, a moment whitout planning and taking care of ...




dus toen besloot ik enkele daagjes naar de Italiaanse Riviera te gaan, buiten Rome ben ik nog niet echt in Italie geweest, dus dan valt er wel altijd iets nieuws te ontdekken ... ik vond een hotelletje in Castellaro, met in de buurt bergen en groen en aan veel meer had ik geen behoefte.... de rest zou ik gewoon op me af laten komen ... en Flutro had er al evenveel zin in als ik ...dus geen reden om te twijfelen ...

so I decieded to go to the Italian Riviera, beside visiting Rome I wasn´t there before , so enough to explore for me ... I found a room in Castellaro , surrounded by green and mountains ...





en ik ben gelijk de kleine kindjes , met water in de buurt kan mijn geluk niet op ... :-)

and I´m like a child, I feel happy when I see the sea ...





en natuurlijk liet ik me verleiden , door mooie gebouwen, kleine dorpjes .... dit is de Bussana Nuova ....

and of course I melt for the beauty of the little towns .... this is the Bussana Nuova ...





zie je weer andere planten ....

and of course there ´re other plants then at home ....





ingang van de Bussana Nuova ....

the entree of the Bussana Nuova....




ontdekten we Taggia ...waar we een de puurste olijfolie konden kopen van de boertjes uit de omgeving ...

we discovered Tagggia , where we bought pure olive oil ...




verbaas ik me elke keer weer over hoeveel kerken elk dorpje wel heeft ....

again it surprised me how many churches every little town has ...




zie je tientallen details die je bekoren ...

there ´re so many details to see ...







soms door hun soberheid ook heel mooi ....

like also the sobriety of some of them ...




denk ik dat ik als ik daar zou wonen me zou verplaatsen in zo´n driewieler... :-)

think this ´ll be the car that I´ld use if I lived their ... :-)






zie je prachtige oude bruggen ...

beautiful old bridges ....





en morgen laat ik jullie een prachtige tuin zien die we daar bij toeval ontdekten ... ja helemaal niets doen, lukt me dus toch niet ....

and tomorrow I´ll show you a wonderful garden that we visited .... 


2 opmerkingen: