vrijdag 24 augustus 2012

soms is het net te veel ...

 
 
 
 
 
 



soms stelt het leven je vertrouwen wel erg op de proef en draait alles om verlieservaringen ... en heel even vind ik dat het meer dan genoeg is geweest voor de laatste jaren ... namen we vorige week afscheid van dochterlief haar papa en mijn maatje ...moet zij vandaag afscheid nemen van haar schoonvader (pas een jaar geleden nam zij afscheid van haar schoonmoeder ) die om euthanasie vroeg na maanden de strijd tegen kanker verloren te hebben ... ik weet het, we komen hier zeker doorheen en sterker uit maar heel even heb ik daar geen boodschap aan ...misschien morgen terug ??? ...
lieve meid en Bruno, ik wens jullie veel liefde en warmte in jullie toekomst ... en ook aan jullie allemaal !


8 opmerkingen:

  1. Dit zijn tijden dat je je geliefden het liefst heel dicht bij je hebt! Heel veel sterkte voor je dochter en ook voor jou. dikke knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. meid ik had je vorige post niet gelezen, ik wens je heel veel sterkte en kracht. Liefde bovenal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is wel erg veel van het goede. Maar toch... Sterkte voor je dochter en alle betrokkenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte, Inge, voor jou en je geliefden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste Inge, dit zijn echt zware momenten in het leven! vroeger, toen ik jonger was, dacht ik niet aan de dood en sterven, dat leek 'ver van mijn bed'. ondertussen heb ik ook al mijn lieve vader verloren (1 jaar geleden) en mijn lieve schoonvader (al 20 jaar geleden), mijn grootouders (die van mijn moeders kant zijn 97 en 99 jaar oud geworden zonder ooit echt ziek te zijn geweest). Afscheid nemen -hoe jong of oud iemand ook geworden is- doet pijn, hoe je het ook draait of keert! Ik wens jullie sterke bij dit verlies! knuffel, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, kan me voorstellen dat het even allemaal te veel is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met je verstand kan je denken dat het weer beter zal gaan maar op het moment zelf is het verdriet er niet minder om ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen