woensdag 14 december 2011

virusdagje 5...




eigenaardig hoe een onzichtbaar iets je hele lichaam zomaar overhoop haalt ... zaterdag kwam ik na mijn nachtdienstje thuis en toen was er nog niets aan de hand , maar toen ik na een paar uur wakker werd, merkte ik het meteen : barstende hoofdpijn, rillingen en een maag die alles behalve in orde was ... gaan werken was echt geen optie,dus toen maar voor het eerst gebeld om mijn nachtcyclus te laten vervangen ...gelukkig was er een oplossing (ik weet echt niet wat ik anders zou gedaan hebben ) ...dus maar weer in bed gekropen en daar tot de maandagmorgen in verbleven... volgens de huisarts was het een virale infectie en na zijn bezoek was mijn bed weer meer dan welkom...


maandagavond is Flutro dan maar speciaal terug gekomen uit Leiden (ik had het eerst afgewezen want ik was zo ellendig dat ik toch niets kon en dacht dat hij hier toch maar alleen zou zitten wezen)... en vandaag begin ik me weer een beetje mens te voelen...even een korte frisse neus gehaald, maar het weer valt nu niet echt mee om naar buiten te gaan...en nu maar terug aan de kachel... ik ben nog moe (onvoorstelbaar !!) ...maar hoop in ieder geval binnekort weer zin in dingen te hebben ...en dan lees ik alle jullie nieuwtjes bij ...




12 opmerkingen:

  1. Ziek maar goed uit, je hebt heel wat meegemaakt dit jaar. Een vervoegde kerstknuffel van uit kleurrijk Leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sakkerse winterkwaaltjes toch! Nog een paar daagjes uitzieken en je bent weer de oude! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeel veel rust en paracetamol en soep en lieve flutro in de buurt: daar wordt je weer snel gezond van! dikke knuffel van mij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jee, oppassen hoor dat je het goed uitziekt. De foto is wel heel mooi, dat je an zoiets moois zo beroerd kunt zijn.
    Beterschap.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik dacht: wat een mooie kerstversiering, maar het was een virus! Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo klein en zoveel miserie kunnen geven hé, ik sta daar ook altijd van versteld.
    Ziek maar rustig uit hé en normaal hoop ik
    dat de postbode vandaag aan je deur gaat staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och meissie, ik hoop dat je snel weer beter bent, want dit is niks zo! Laat je maar lekker verwennen dan ben je snel weer beter! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap!!!! (hier is Vicje ook heel erg ziek geweest, en sinds vanochtend eindelijk een klein beetje beter)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vervelend, hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Ik ken dit verschijnsel,zelf hen ik er vorige maand ook erg veel last van gehad. Dus: Van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW that is so amazing, I'm excited!
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap. En ziek maar goed uit, want zo'n virus vreet direct alle reserves op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat je inmiddels beter bent! En wat een lieve Flutro heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen