dinsdag 13 september 2011

Zentangle days...

english in green...





verschillende zentangle projectjes gaan hier in en uit ... er was een make over voor mensen die letters te kort hadden van de vorige alfabeth reeks ... ik maakte voor mijn partner de A,B,C...

de letter F was voor een andere partner...


I was working on several zentangle projects... there was a make over for the missing letters... so I made for my partner an A, B, C... the F was for one other partner...






en dan is er het zentangle journal... elk maakt 5 bladen in een A4 boek en dat wordt rond gestuurd... deze stond in het boek dat ik ontving, een zwarte ondergrond met witte inkt heeft ook wel iets, ga ik zeker ook eens uitproberen ... daar maak ik dus volgende maand vijf bladen in ...



ther's also the zentangle journal, we all draw 5 page in the book and send it forwards... this's a page of the book that I recieved... I like the black page and the drawing with white ink...I'll draw next month 5 pages in it ...




en in dit pakje zit mijn boek op weg naar Amerika...



and in this package my book's shipped to yhe U.S. ...



en een inkijkje in mijn boek ...



and a sneak of my book ...




en dit de ATC met de letter E die ik kreeg... het formaat is iets te ruim en het is niet op een stevig ondergrondje gekleefd...maar het is wel heel mooi getekend ...



and this is the e I recieved ... it's not realy conform to an ATC but I like the pattern...

4 opmerkingen:

  1. Wow!!!!!!!!!
    Zeg,vraagje, mijn grote Arno-zoon heeft in Italiƫ een mooi kadootje gekregen, zoiets : http://www.dallaiti.com/english/old_writing/ (zo'n box met allerlei pennen en inkt) en hij zoekt nu achtergrondinfo over hoe er mee te schrijven enzo. Hij is volop op zichzelf al aan het oefenen, maar ken jij iets van een goed handboek ofzo waar hij alvast mee aan de slag kan? Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie grafische mijmeringen en 'wandelingen' ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit prachtig zeg,zo'n zentangle journaal! Lijkt me nog niet zo gemakkelijk? De witte op zwarte ondergrond is wel heel apart!
    Bij de fibermailgroep hebben we deze maand een zentagle ruil. Ik ga er toch eens overdenken,om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen